Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів Мета цієї публікації
- не стільки глибоко розкрити сутність інновацій в шкільній освіті,
скільки ознайомити, зацікавити і заохотити активних, творчо працюючих
вчителів до самостійного опрацювання відповідної літератури, до власних
творчих пошуків. Адже є впевненість у тому, що жодні зміни на краще у
школі неможливі без особистості педагога -Учителя з великої літери,
тобто без Вас, шановний колего! Рецензент: Володимир Павлович Лавренчук, завідувач кафедри методики та змісту загальної середньої освіти, доцент РОІППО.
"Якщо ти чогось хочеш досягти, весь Всесвіт буде допомагати в тому, щоб твоє бажання здійснилося "
|