Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
6-А та 6-В класи (квітень)
|
Тижні для виконання
|
Тема уроку
|
Завдання для опрацювання
|
1
|
06.04-10.04.
|
Природні умови Італії та виникнення міста Рим
|
- Опрацювати § 39 по підручнику
- Виписати в зошит значення слів: патриції, плебеї, сенат, рік заснування Риму
- Скласти таблицю письмово
Спільне та відмінне між природно-географічними умовами Італії та Греції
Додаткові матеріали для опрацювання:
- Відеореконструкція давнього Риму-
- Легенда про заснування Риму - https://www.youtube.com/watch?v=HJE0Rewsr6A
|
2
|
Римська республіка 5 - середини 3 ст.до н.е.
|
- Опрацювати § 40 по підручнику
- Завдання 1-4 з стор.175-176 виконати письмово в зошит.
Додаткові матеріали для опрацювання:
Гра "Реставратор"
|
3
|
13.04. -17.04.
|
Римська республіка в 2 ст.до н.е.
|
- Прочитати з підручника § 41
- Виконати письмово в зошит завдання 1-4 з стор.180
|
4
|
Релігія, сім’я, виховання давніх римлян
|
Прочитати з підручника § 42, Виконати письмово в зошит завдання 1-4 з стор.185
|
5
|
20.04-24.04.
|
Диктатура Гая Юлія Цезаря
|
- Прочитати § 43 та письмово в зошит та письмово в зошит завдання 1-4 з стор.189
Додаткові матеріали для опрацювання:
Відеосюжет . Як Юлій Цезар став найвеличнішим полководцем усіх часів -
|
6
|
|
Створення Римської імперії. Октавіан Август
|
1. Прочитати § 44 та письмово в зошит та письмово в зошит завдання 2, 3, 4 з стор.193
|
|
Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|