|
Тижні для виконання |
Тема уроку |
Завдання для опрацювання |
||||
1 |
06.04-10.04. |
Природні умови Італії та виникнення міста Рим |
Спільне та відмінне між природно-географічними умовами Італії та Греції
Додаткові матеріали для опрацювання:
|
||||
2 |
Римська республіка 5 - середини 3 ст.до н.е. |
Додаткові матеріали для опрацювання: Гра "Реставратор"
|
|||||
3 |
13.04. -17.04. |
Римська республіка в 2 ст.до н.е.
|
|
||||
4 |
Релігія, сім’я, виховання давніх римлян |
Прочитати з підручника § 42, Виконати письмово в зошит завдання 1-4 з стор.185
|
|||||
5 |
20.04-24.04. |
Диктатура Гая Юлія Цезаря |
Додаткові матеріали для опрацювання: Відеосюжет . Як Юлій Цезар став найвеличнішим полководцем усіх часів -
|
||||
6 |
|
Створення Римської імперії. Октавіан Август |
1. Прочитати § 44 та письмово в зошит та письмово в зошит завдання 2, 3, 4 з стор.193 |