- Стаття Виховуємо соціально-компетентну особистість
- Виховна година: Феномен людського життя
- Виховна година:Поведінка в школі
- Виховна година:Я і Всесвіт
- Тренінг Толерантність
- Виховна година: Майбутня родина
- Виховна година: Я і Родина
- Виховна година: Діти України
- Виховна година: Я і Україна
Виховуємо соціально-компетентну особистість
Кожна дитина з появою на світ потрапляє у свою сім’ю, де
в оточенні своїх батьків і рідних робить перші кроки, промовляє перші слова, де
батьки піклуються про неї, оточують своєю любов’ю, турботою, ласкою. Потім дитина
здобуває перші успіхи самостійності у дитячому садочку, приміряє перші дорослі
ролі у учнівському колективі школи, здобуває знання про навколишній світ,
вчиться долати перші незначні перешкоди, які зустрічаються на її шляху. Після
закінчення школи, вже не дитина, а самостійна молода людина вступає у вищі
навчальні заклади, де потрапляє у новий колектив - студентський, здобуває перші знання обраної
професії і оволодіває практичними вміннями і навичками, намагається знайти своє
місце у суспільстві, самовизначитись у своєму житті. Також саме у цей період
життя молода людина прагне створити свою сім’ю, продовжити свій рід, народжуючи дітей. Закінчивши
певний навчальний заклад, і здобувши ґрунтовні знання і вміння, молода людина
потрапляє у новий колектив, влаштовуючись на певне місце роботи , де її також
чекають нові успіхи і невдачі, творчі злети і падіння, де людина працюватиме на
користь суспільства і буде отримувати від цього особисте задоволення – від
того, що вона знайшла своє місце у житті, що зуміла самоствердитися, і.
взагалі, що вона потрібна суспільству, бо виконує у ньому певну роль.
Таким чином, людина від свого народження до смерті проходить великий і складний шлях свого життя, де вона зустрічається і взаємодіє з різними людьми і групами людей, потрапляє під вплив різних середовищ. Тому, що дане питання у сучасному суспільстві є досить актуальне і цікаве для дослідження як саме і яким чином конкретне середовище чи колектив людей впливають на формування особистості людини, її рис характеру, типу темпераменту, манер поведінки, чи залежить поведінка людини від того середовища, в якому вона перебуває.
Метою даної програми є стабілізація процесу входження і адаптації людини у суспільство, тобто процесу інтеграції і соціалізації особистості у конкретному соціальному середовищі, а також, роль у цьому процесі соціального педагога.
Також актуальність цієї проблеми полягає у тому, що необхідно кожному знати як правильно створити всі необхідні умови для забезпечення успішної соціалізації особистості і інтеграції її у суспільство , а також, що не припустимим є допущення будь-якої помилки при організації цього складного і безперервного процесу, бо це може спричинити виникнення у особистості певних відхилень у характері чи поведінці і таким чином людині буде важко адаптуватися у будь-яке соціальне середовище або й, взагалі, не зможе включитися у суспільне життя. Тому, до цієї проблеми слід привернути увагу усього суспільства.