Субота, 18.11.2017, 21:25
Вітаю Вас Гость | RSS

Творча скарбничка вчителя історії та класного керівника Холодняк Анни

Форма входу
Меню сайту
Допомога сайту
Ви можете підтримати цей проект:
Прошу розмістити на своєму сайті нашу кнопку:

Вчитель історії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 2732

Каталог файлів

Увага! Якщо посилання на завантаження файлу не працює, напишіть  про це в коментарях і на протязі дня посилання буде поновлено (це зв’язано з тим, що термін зберігання файлу на файлообміннику -30 днів з дня останнього завантаження)

Головна » Файли » Виховна робота [ Додати матеріал ]

В житті завжди є місце для творчості
25.04.2011, 18:08
В житті завжди є місце для творчості
 Автор: Холодняк А.К., класний керівник.

Тема: В житті завжди є місце для творчості

Мета: Познайомити учнів зі структурою творчого процесу, розкрити шляхи для самовираження кожної особистості, презентувати  захоплення учнів класу, проаналізувати корисність наукових инаходів для людства; розвивати креативність, нестандартне мислення, уміння спостерігати і аналізувати; виховувати самоповагу, віру у власні творчі сили та любо до Батьківщини.

 

Обладнання: стенд «Світ наших захоплень», дитячі малюнки, поетапна схема творчого процесу, відео фрагмент «Я – Українець

 

Хід заняття

 

І. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Добрий день, діти, шановні гості. сьогодні ми зібралися на творчу зустріч. Протягом минулих виховних годин ми з вами спілкувалися, спостерігали за навколишнім середовищем, разом шукали розв’язання нестандартних завдань.

І саме сьогодні ми зробимо висновок у яких сферах може проявлятися талант і як його слід правильно розвивати. У цьому допоможуть 4 творчі групи («Я – творча особистість», «Творимо в колективі», «Наука рухає світ» «Мистецтво збагачує душу»), кожна з яких незалежно один від одного готували міні-проекти, два з яких будуть представлені сьогодні, а наступні два ми переглянемо на наступній виховній годині через тиждень.

Отже вирушимо разом шляхом досліджень і творчих справ у світ таємничої творчої думки.

ІІ.  Я  - ОСОБИСТІСТЬ

Слова вчителя

Словник В.І.Даля визначає поняття "творчість - діяльність, яка породжує щось нове, якого раніше ніколи не було. Це рух від старого до нового.

Кожна Людина є творчою, Але не кожна знає про це. Отже творчий процес починається з кожного з нас, позначимо схематично це словом Я.

Виступ учнів творчої групи « Я – творча особистість».

ІІІ.  Я і КОЛЕКТИВ

Людина не одна в світі, Ії оточують предмети, явища і інші особи. Людина не може існувати поза колективом. В колективі вона росте (сім’я), в колективі навчається (клас, робота). Тому зображено схематично коло навколо Я, що означатиме суспільство, в якому ми живемо.

    Надаємо слово наступній творчій групі «Творимо в колективі»

Презентація гербу класу

Протягом жовтня-листопада в нашому колективі проводився конкурс гербу класу. Наша група провела невелике дослідженні представлених робіт і запропонували колективний герб 6-Б класу, де якомого найбільше представлені найчастіше повторювані елементи і символи гербів кожного учня 6-Б класу.

 Тому пропонуємо до вашої уваги наш колективний герб

Ми центрі герба земна куля, що символізує те, що ми, учні рік за роком пізнаємо звіт. В середині земної кулі знаходиться герб школи №26 – цим ми хотіли сказати, що саме школа, вчителі нам допомагають отримувати нові знання, виховують нас, Навколо земної кулі гілочка з 27 листочками.

Кожен листочок – це представник нашого класу. Хочемо звернути вашу увагу, що листочки іменні.  Поки що ці листочки маленькі, але ми в впевнені, щоо ця гілочка забуяє квітом в старших класах, коли ми станемо дорослішими.

  Цю гілочку, тобто нас в тримає в руці наш класний керівник Анна Костянтинівна. Навколо земної кулі і гілочки ви можете побачити сонце с ясними променями – це опіка, і любов наших батьків.

Сподіваємося кожен, хто представляв на конкурс свої гербі в нашій колективній роботі знайшли саме свої елементи.

Дякуємо за увагу.

IV. ІНТЕЛЕКТ - РОЗУМ

ВИНАХОДИ ЛЮДСТВА

З давніх-давен люди підіймали голову доверху та спостерігали за польотом птахів, мріючи піднятися у небо. Довгий час політ над землею був нездійсненною мрією для людини. Багато мрійників намагалися сконструювати крила чи літальні апарати, але зазнавали невдач і навіть гинули заради цієї мрії. Але пройшло багато часу, і, зібравши досвід усіх невдач, людина подолала земне тяжіння та піднялася в небо. Спочатку на хвилини на найпростіших легких повітряних кулях, а в наш час на велетенських літаках та космічних кораблях.

У людства в усі часи були мрії, які певний час здавалися нездійсненними, але розум людини завжди доводив, що якщо є мрія – вона здійсниться рано чи пізно. І хто знає, можливо, вже завтра ми дізнаємося, що здійсниться мрія про подорож у часі. Отже, треба завжди вірити і працювати над втіленням своїх мрій! Мрії збуваються!  

  Які винаходи ХХІ століття ви можете назвати?

 !  Супутникове радіо і телебачення
Технологічні інновації також змінили сферу розваг.
Супутникове телебачення і радіо розширило можливості вибору для людей.

!  .Комп’ютери
Наявність комп’ютера в будинку майже кожного американця стало ключовим фактором для розвитку нових технологій

!  Мобільний зв'язок.

 тже, одна із сфер у якій людина може творчо самовиражатись і шляхом досліджень створювати нові наукові винаходи це – Інтелект.

  V. ЕМОЦІЇ

Діти, зовсім іншою сферою від творчості у галузі науки є вплив витворів мистецтва на наші почуття і емоції. Це не пов’язано з науково-технічним прогресом людства, але саме ця сфера примушує розвиватися в людині духовність, моральні якості, почуття краси. Зобразимо цю сферу на нашій схемі.

     Назвіть приклади видів творчості, які впливають на наші емоції почуття.

 VІ ДІЯ

-         Діти, ви поки ще є учнями, але коли ви станете дорослими, то ви кожен отримає професію, можливо якраз серед нас є майбутні письменники, художники, науковці, винахідники, ті, що знайдуть себе у спорті, звичайні інженери, вчителі…. Але щоб здабути цю професію, а також досягти успіхів у своїй роботі, не достатньо лише накопичення знань, тобто інтелекту, не достатньо навіть того, що ви емоційні, обов’язково потрібно діяти, бути активним.

 Скажіть будь ласка, зараз ви як учні, що можете зробити для того щоб в майбутньому мати успіх?

!  Добре вчитися.

!  Брати участь у олімпіадах,

!  У спортивних змаганнях

!  Конкурсах


Подивіться на нашу схему. І складіть слово з перших літер кожного терміна. (ІДЕЯ) Діти, не бійтеся своїй ідей, щодо самовираження себя. У цьому наставниками вам будуть ваші батьки, вчителі, друзі.

 ПІДСУМОК

Великий німецький філософ І. Кант сказав колись, що він знає лише два чуда у світі: зоряне небо над головою і внутрішній світ людини. Сьогодні на нашій зустрічі ми поринули у внутрішній світ творчої особистості. Наші з вами таланти зародилися і розвиваються на землі з іменням Україна. Тому сподіваюся, саме їй ви віддасте плоди своєї творчої діяльності і результати майбутньої професії. Зараз я пропоную переглянути відефрагмент Я _Українець,під час перегляду  якого напишіть на зірочках свою мрію стосовно майбутньої професії. З яких тлі Державного прапора ми утворимо справжнє зоряне небо, як символ того, що у майбутньому наші таланти засяють на користь рідної Батьківщини. Що результати своєї майбутньої роботи ви будете залишати в нашій державі – Україні.. Працювати будете саме в тій Країні, в якій народилися, живите.

Перегляд відео фрагменту.

На цьому на зустріч завершується, але ми ще продовжимо розмову з цієї теми наступного тижня. І відкриємо для себе нові граны творчостіі
Категорія: Виховна робота | Додав: Anna_vd
Переглядів: 1100 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Корисна інформація
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Погода в Кременчуці

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz