Субота, 22.07.2017, 04:46
Вітаю Вас Гость | RSS

Творча скарбничка вчителя історії та класного керівника Холодняк Анни

Форма входу
Меню сайту
Допомога сайту
Ви можете підтримати цей проект:
Прошу розмістити на своєму сайті нашу кнопку:

Вчитель історії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 2721

Каталог файлів

Увага! Якщо посилання на завантаження файлу не працює, напишіть  про це в коментарях і на протязі дня посилання буде поновлено (це зв’язано з тим, що термін зберігання файлу на файлообміннику -30 днів з дня останнього завантаження)

Головна » Файли » Виховна робота [ Додати матеріал ]

Педагогічне спілкування як взаємодія
[ Викачати з сервера (113.0Kb) ] 09.03.2011, 16:27

Педагогічне спілкування як взаємодія

 

Особливості, функції педагогічного спілкування

Педагогічне спілкування — система соціально-психологічної взаємодії між учителем та учнем, спрямована на створення оптимальних соціально-психологічних умов для обопільної діяльності.

Для цього педагогові потрібно уміти: оперативно і правильно орієнтуватися в постійно змінюваних умовах спілкування, знаходити відповідні комунікативні засоби, які відповідали б його індивідуальності, обставинам спілкування та індивідуальним особливостям учня, постійно відчувати і підтримувати зворотний зв'язок у спілкуванні. Педагогічне спілкування як професійно-етичний феномен вимагає від учителя спеціальної підготовки не лише щодо технології взаємодії, а й морального досвіду, педагогічної мудрості в організації взаємин з учнями, батьками, колегами у різних сферах навчально-виховного процесу. За своїм змістом і сферою функціонування воно може бути професійним і непрофесійним. Професійне педагогічне спілкування є комунікативною взаємодією педагога з учнями, батьками, колегами, спрямованою на встановлення сприятливого психологічного клімату, психологічну оптимізацію діяльності, стосунків. Воно забезпечує передання через учителя учням людської культури, допомагає у засвоєнні знань, сприяє формуванню ціннісних орієнтацій під час обміну думками. На противагу йому непрофесійне педагогічне спілкування породжує страх, невпевненість, спричинює зниження працездатності, порушення динаміки мовлення, небажання думати і діяти самостійно, відчуженість, стійке негативне ставлення до вчителя, навчання. Почуття пригніченості від вивчення певного предмета (а нерідко від спілкування з учителем) у деяких учнів триває впродовж багатьох років.

Категорія: Виховна робота | Додав: Anna_vd
Переглядів: 859 | Завантажень: 246 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Корисна інформація
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Погода в Кременчуці

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz